reklama

Fejtón: Koho mám voliť?

Vážený pán prezident Slovenskej Republiky. Týmto listom Vás chcem Vás požiadať o radu. O jednu malú obyčajnú radu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

V poslednej dobe som veľmi smutný z toho, čo sa deje v našej krajine. Nechcem sa teraz venovať vražde, ale predčasným voľbám. Zaujíma ma koho mám voliť, kedže mám na výber z tohto.

SMER-SD je strana, ktorej systém je nastavený tak, aby „naši ludia“ mali zabezpečenú imunitu. 
Každý už vie kto je Kočner, Baštrnák, Kaliňák alebo Čistý deň, ako sa robia DPHačky..

Alebo stranu od mafiána Borisa Kollára (ja som ho nefotil) SME RODINA ? Aha, zabudol som. On len predal svoju vilu, svojej strane za 1,3 milióna €. To sa tiež toleruje...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ešte sa dá voliť aj strana pána Bugára MOST-HÍD .Len mi stále nejde do hlavy ako trafil presne kade pôjde tá dialnica. Počkajte, to bol on čo na tých pozemkoch náhodne zarobil?

No úprimne som uvažoval nas SAS-kou. Len keď vidím ako sa budúci premier potáca s flašou v ruke o druhej ráno v Strarom meste... No neviem, ale neboli to tí, ktorí mali šancu. Ale oni tušim radšej podrazlili Radičovú? Možno menej zelenej a bieleho...

Joj, skoro som zabudol na rodáka z Trnavy. Dobre, ale je strana OĽANO stranou? Nevadí Vám, že pán Matovič vodu káže a víno pije? Že obviňuje všetkých, že sú podvodníci a on vlastne nič nemá. Lebo to má jeho žena...Toto tu už bolo. Keď si pamätám, tak tie peniaze boli so šuflíka. Ozaj ani to, že po zvolení VUC utekali za stranou za extrémistami z "Slovenska" SMK?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A na záver SNS. Prečo má táto strana vždy problémy s eurofondami...?

Tak mi z toho vyplýva, že to asi bude ĽSNS, ale tú ste zakázal.

Týmto Vás prosím. KOHO???

Ďakujem Váš občan pán Jožo Fejtón

Miroslav Benko

Miroslav Benko

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Už viac ako 16 rokov sa venujem sledovaniu akciových trhov. Píšem svoje názory o živote, práci alebo o situácií na trhu. Snažím sa podnikať a rád píšem o dobrom jedle. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu